Eerste schooldag - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Iris Berkhout - WaarBenJij.nu Eerste schooldag - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Iris Berkhout - WaarBenJij.nu

Eerste schooldag

Door: Iris Berkhout

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 Februari 2015 | Aruba, Aruba

Volgens mij is het weer even tijd om mijn blog bij te werken. Afgelopen dagen hebben we het rustig aan gedaan. Zaterdagavond zijn we naar de carnavalsparade geweest met z'n drieën. Het was een mooie en leuke optocht! Hele gezellige sfeer en iedereen was lekker aan het dansen! De twee dagen daarna zijn we naar het strand geweest en hebben we bij een hotel aan Eagle Beach een cocktail gedronken.

Vandaag was de eerste schooldag voor ons, wel even wennen hoor.
Half zeven opstaan als we half negen les hebben. De school zit helemaal aan de andere kant van het eiland en is ongeveer een half uur rijden. Eenmaal aangekomen op school gingen alle docenten zich introduceren! We hebben echt gelachen, elke docent had zijn eigen praatje over duurzaam Aruba (het onderwerp van deze periode) en moest hier ook een dansje bij doen! We hebben hier ook een meisje leren kennen aan wie we alles mogen vragen, zij komt uit Nederland en woont hier nu 1.5 jaar. Om drie uur waren alle lessen af en mochten we naar huis, allemaal moe! Ik heb een nieuwe simkaart gekocht zodat ik ook op Aruba bereikbaar ben voor andere. Dus als je wilt bellen of sms'en is mijn nieuwe nummer 7429131.

Straks moeten we nog even boodschappen doen en dan wachten wat de rest van de week ons te bieden heeft!!

Liefs Iris

• 10 Februari 2015 - 21:50

Anouk:

Leuk om te lezen! De 1e schooldag zit erop. Ik noteer je nieuwe telefoon nummer, want af & toe een smsje sturen is wel zo leuk! :)
    Geniet lieve Iris én we zijn benieuwd naar je volgende verhalen!
    Dikke kus, Anouk, Bas & Daan

• 10 Februari 2015 - 22:27

Dione Bijlsma :

Zo te lezen heb je het geweldig , dat is fijn om te weten nog heel veel plezier xxxdione , Kaley en jurrie

• 10 Februari 2015 - 22:44

Liesbeth:

Zal donderdag aan je denken als ik (met winterjas aan ) op het plein sta...

Lekker genieten hoor! Groetjes

• 11 Februari 2015 - 07:04

Bob:

Leuk iris! Geniet er lekker van !x

• 11 Februari 2015 - 11:07

Buuf:

Hoi Dushi
    Top Iris geniet er maar lekker van, kijk uit naar je volgende berichtje.
    XXX Buufie