Eerste dag Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Iris Berkhout - WaarBenJij.nu Eerste dag Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Iris Berkhout - WaarBenJij.nu

Eerste dag Aruba

Door: Iris Berkhout

Blijf op de hoogte en volg Iris

07 Februari 2015 | Aruba, Aruba

Ondertussen zeven februari, ik ben alweer een dag te laat met het schrijven van dit blog. Samen met Jasmijn ben ik gister vertrokken om half 10. Het was een lange vlucht, maar goed te doen. Bij aankomst merkten we meteen het temperatuurverschil, wat een genot! Het is hier nu dertig graden met een heerlijk warm windje. We werden opgehaald door Ingrid, zij begeleid ons tijdens het verblijf. Met z'n allen hebben we nog even gewacht op Esther, zij is een studente die hier economie gaat geven. We hebben de avond met Ingrid doorgebracht en lekker een pizza gehaald. Eenmaal terug in het appartement hebben we samen met Esther gegeten. De volgende ochtend hebben we lekker ontbeten en gedoucht (koude douche hier). Daarna zijn we naar Ester gegaan en hebben we daar aan het zwembad gezeten in de zon! We hebben tussen de middag geluncht met het laatste stuk pizza wat we over hadden en hebben daarna op het stand een kokosnoot gedronken (voor het eerst). Nu zijn we terug in het appartement, na een helse tocht door het verkeer hier, om ons klaar te maken voor een carnaval parade! Het beloofd vast een mooie avond te worden!

Liefs Iris

• 07 Februari 2015 - 23:30

Astrid Berkhout:

Leuk om te lezen Iris. Ben benieuwd naar het carnaval verhaal...xxx mam