Tweede stage - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Iris Berkhout - WaarBenJij.nu Tweede stage - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Iris Berkhout - WaarBenJij.nu

Tweede stage

Door: Iris Berkhout

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Maart 2015 | Aruba, Aruba

Lieve iedereen!

Ik heb een hele leuke tijd gehad op mijn vorige stage! Ik had een hele lieve mentor die mij heel goed geholpen heeft met alles wat het IPA (mijn school) eist. Tegen de kinderen is ze wel heel streng en autoritair! Maar ik was heel blij met haar en ik heb veel van haan geleerd in die korte periode. Ik vond het jammer dat vrijdag alweer mijn laatste dag was op deze school en ik wil heel graag nog een keer terug. Maar zoals men zegt, elk einde heeft weer een nieuw begin, toch? En met deze gedachte ben ik vandaag gestart met mijn stage op Mon Plaisir. Wat een verschil meteen de eerste dag. Deze menor is zo vriendelijk voor alle leerlingen en behandeld iedere leerling met respect. Er is in deze klas zo een goed pedagogisch klimaat, bijna niet voor te stellen voor een Arubaanse school. Ik denk dat ik van deze stage veel mee kan nemen voor mijn eigen klas later.

Het weekend hebben wij ons weer prima vermaakt. De dagen/avonden zijn lang en de nachten kort. Maar gelukkig kunnen we bijslapen op het strand wanneer we willen. We zijn tegenwoordig elke zondag bij Moomba te vinden, waar een gezellig sfeer hangt.

Ik heb weinig te vertellen geloof ik. Maar ik wil toch wat uitspraken van groep zeven van afgelopen weken met jullie delen.

- 'Juffrouw, bent u getrouwd?' 'U draagt namelijk een ring!'
- Leerling: 'de lidwoorden?' 'Makkelijk, de... het en.... wie?'
- Docent: 'waar ligt Suriname?' leerling:' euuhmm Afrika?'
- Tijdens handvaardigheid: 'Juf! Ik ben een schilderij!!'
- Na het voorlezen van roodkapje vroeg ik de kinderen of zij nog meer sprookjes weten. 'Ja juf, 50 shades of grey??"

Fijne weken allemaal!

Lieve groetjes uit Aruba.

  • 18 Maart 2015 - 15:51

    Monique:

    top!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 4361

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: